9-2-9 house warming party

Två av de franska killarna på klassen bytte rum med varandra förra veckan, vilket naturligtvis inte betyder nåt annat än en stor inflyttningsfest.
Den blev legendarisk.
Jag såg inte en enda som inte verkade ha roligt, pratade med en massa nytt folk och vi trängdes på en lilla ytan av vardagsrumsgolv som vi hade till godo.
Jag och P.C bestämde någon gång på fyllan att vi skulle bli "hugbuddies", eftersom alla behöver en kram då och då.
Den enda ugnen i vårt gäng blev utnyttjad för pizzamaking, dock ville jag inte ha.
Träffade en arrogant tysk.
Hade en lång diskussion med en finne om hur dåliga vi är på småprat i Finland, tills vi insåg att vi faktist suttit och småpratat hur länge som helst.
Tog inte ett enda fotografi.
Gömde undan marijuana för en kille som glömt det på bordet, glömde sen berätta det på så lång tid att det inte var roligt längre.
Översatte tyska till engelska.
Hittade detta bredvid sängen morgonen därpå.
Nämnde jag att festen var legendarisk?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?