Update

Det ar inte sa konstigt att jag inte hinner blogga, jag hinner knappt prata med mina nara och kara for tillfallet.
Vad har hant sen senast?
Pasken spenderades i Madrid med Nina, pa ett annorlunda hostel.
Vi har haft manga partyn.
Chinaboy halsade pa, tydligen har han haft mitt rum = min sang.
Larmet for pa i invawc i skolan.
Vi har klattrat a lekt som barn.
Dessa fucking skolprojekt....
Mojitokvall hos en klasskompis.
Smorgasfest.
Ett installt besok till Keukenhof.
Fodelsedagsfest med far, och varldens storsta hund.
Nanting som jag har pa gang ar en lista over sma olikheter mellan finland och holland. Eller, den ar pa planeringsstadiet annu.
Bokat tva resor, varav den ena till Barcelooonaaa!!! Ska och halsa pa Alberto.
Skulle pa nattbesok och ringde pa hos chinaboy, IGEN! Ingen som oppnade den har gangen, som tur var.
Och saklart, en massa massa tjejsnack och karlek.

Postat av: Senlund

Oj, vad du har hunnit med mycket! Det är nästan så man blir avundsjuk, jag vill också på äventyr, ha det bra! :)

2012-04-26 @ 14:04:45
Postat av: Syster

Snart ses vi :-)

Ny vagn införskaffad till resan ;-)

2012-04-27 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?