Heidis födelsedag

Jag och Anna gjorde en plättårta.
Corinne och Emelie var där.
Kate och Alice gjorde plättar och med äppelkanelkvarg var de himmelskt goda!
Födelsedagsbarnet.
Emelie skulle ta hem Heidi till ca 18.20. Så vi gick dit till 18.00 men Heidi var redan hemma?!
Tyvärr blev det inte en sån överraskning som vi tänkt oss men hon blev glad i alla fall.
Fulla av socker satt vi sen allihopa som några säckar potatis i soffan och ingen hade riktigt något att säga.
Tror ändå att hon misstänkte något om överraskningen.
A. Jag och Anna råkade prata om det på festen på torsdagen. Men tror inte hon hörde det.
B. Matti satt och pratade med henne och sa
"we are planning a birthday-party for Heidi"
svar
"Im Heidi"

Postat av: Syster

falbbar åt alternativ B så ja kissar snart på mig :D

2012-02-15 @ 21:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?