Nattlivet

Jag tänkte skriva att jag inte provat på nattlivet här ännu, men det är inte riktigt helt sant. Har faktist varit på bar 3 gånger redan, vilket inte är fy skam på en och en halv vecka.
Alla ställen har varit proppfulla och musiken oväntat hög.
Det finns hur många små och medelstora barer, men egentligen bara en klubb.
Tisdagar och torsdagar är de bästa dagarna att gå ut på för studeranden. Tror dock inte det blir party party för min del ikväll, vi har en lång skoldag imorgon och det är så kallt ute (-13 grader).
Längtar tills det blir lite varmare väder! Vi har så många ställen vi vill besöka, men njutningen minskar i takt med att tårna föfryser.
Kläderna du har haft på dig en utekväll är nog bara att slänga i tvätten direkt, de luktar ungefär som om du skulle ha rökt marijuana i 15 år.
Jag tycker verkligen om att träffa andra utbytesstudenter. Det finns inte dessa gäng och alla är alltid välkomna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?