On the edge

Det här måste vara världens bästa måndag.
Trist väder ute, skolan började igen efter en veckas ledighet, men jag har så många glädjehormoner cirkulerandes i blodet!
Det är möjligt att jag misstar dem för socker, eftersom jag just åt tre (!) stroopwafels.
Denna måndag är perfekt för att:
  • På torsdag kommer Mia hit, så det är endast två dagar kvar. Jag kan inte vänta! Vill prata svenska!!! Jag märker faktist till och med när jag skriver att jag är påväg att göra många grammatikmisstag nuförtiden.
  • Dubbla träningspass. Imorse lenkki med Anna, ikväll Bodyshape på Bress med Corinne.
  • Internet. Vi har internet i lägenheten. Inte vårt eget, men det fungerar och om 8 dagar borde vi få vårt.
  • I helgen hände något som gjorde mig väldigt glad, som håller i sig ännu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?