Favoritkillen

Bilden är från i lördags, då denne lille krabat var på besök. Han plaskade glatt på i vattnet och var på strålande humör hela dagen.
Ännu en som jag kommer sakna. Dessutom växer han så det knakar, vilket betyder att nästa gång vi ses är han större, starkare och väldigt annorlunda.
Kanske springer han omkring i gräset, kanske kör han runt med gåkärran och kanske han inte ens känner igen mig.
Märklig förmåga han har, den här killen. Han kan nämligen förtrolla ett helt rum med sin blotta närvaro.

Postat av: Syster

Han kommer nog att sakna dig också är jag säker på. När du sedan kommer hem så går det några dagar och så har han glömt att du varit borta ;)

2012-01-24 @ 20:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?