Lösenordsskyddad?

Vadå? Ord? I bloggen som bara innehåller bilder?
Jag har velat och funderat, det här med bloggande e svårt. Dels för att jag trots alla bilder som man kan komma över av mig på internet vill behålla en viss integritet. Dels för att jag inte förstår varför någon skulle vara intresserad av vad jag åt till frukost.
Har ändrat tema på bloggen flera gånger och nu tycks det bli ännu en gång. Huvudtanken när jag skapade den här bloggen var att skriva åt er om mina erfarenheter på utbytet. Det här är väl det närmaste jag någonsin varit till det.
Att bestämma vem som ska få läsa och hur mycket man ska lämna ut får framtiden utvisa.
För att även ni ska få en bättre upplevelse tänker jag i alla fall ge er beskrivningar i ord också, ja, så får det bli.
Ny dag, nya möjligheter, som de brukar säga. Med endast fyra dar kvar till avfärd känns möjligheterna aningen inskränkta. Nervositeten går i vågor, den tycks accelerera för varje dag. Samtidigt, efter diskussioner med mig själv, känner jag ett inre lugn som jag inte gjort förut.
För jag vet att det här klarar jag, det är det här jag vill och nu, ja nu får äventyret börja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?