Service

Vi får tillgång till våra lägenheter först på fredan, vilket betyder att vi är bostadslösa de två första nätterna.
Första tanken med hostel i Breda förkastades och istället blev vi båda medlemmar på couchsurfing.org.
Tyvärr var det lite försent. Några sa nej, några sa kanske, en sa ja för en av nätterna. Resultatet blev att jag bestämde kaffedejt med en av dem.
Sovplats för två nätter löste vi genom att boka hotell i Amsterdam.
På fredag morgon ordnar skolan buss från flygplatsen till Avans i Breda.
Det kallar jag service.
Känns som en trygghet att åka med andra och veta att man kommer fram i tid och till rätt plats.
Vid den röda pricken ska jag bo. ca 1,5 km från skolan och 2km till centrum.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?