Last day in Breda

Tänk, nu har den kommit. Ja, det är faktist sant.
Min sista dag i Breda, min sista dag av utbytet.
En summering skulle väl sitta på sin plats, men tror den får lämna tills jag är hemhemma.
Jag är fylld av känslor, har sovit dåligt inatt och väntar mig ingen sömn inatt heller.
Igår for vi till swimmingpoolen och sen var det "last pre-drink och dinner" vid Vincents.
Fick en fotoram med ett fotokollage från tiden, och ett par små träskor som souvenir.
Idag blir det fotboll och pizza.
Hittills idag har jag packat, bråkat det sista med banken (eftersom jag efter två skickade brev fortfarande inte kunde avsluta kontot), ätit chocolatebroodjes med Al och cyklat genom centrum, för sista gången.
Ser väldigt mycket fram emot att komma hem imorgon, förhoppningsvis utan extra betalningar för för tungt bagage.
See you laterrr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?