Air pollution and health

Idag har tentläsning stått på schemat.
Och jag har kommit på fler ursäkter till att inte läsa än jag någonsin gjort förr.
Måste klippa naglarna, måste plocka ögonbrynen, måste diska, måste reda upp i bokhyllan, måste sitta på facebook, måste läsa om smink (?!) och såklart måste jag prata med Anna var femte minut.
Det här skulle jag mycket hellre göra just nu.
Fast har ni sett hur mycket mitt huvud växt av alla studier?

Postat av: Syster

Sluta genast att läsa innan du måste köpa nta mössor :-P



Vilken snyggig du har i famnin förresten.

Kram <3

2012-03-26 @ 17:41:36
Postat av: Bina

Jepp, tror minsann e va bibelstudier vi höll på med på datorn.

2012-03-28 @ 11:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?