Att fira påsk

Jag har antagligen berättat åt er allihopa redan, men för att själv få se tillbaka i bloggen berättar jag det härmed en gång till.
När resten av påskhäxorna flyger till blåkulla 2012, kommer jag och Nina att flyga till Madrid.
Vi ska bo på nåt hostel jag inte minns namnet på, billigt var det i alla fall. För 25 euro per natt får vi förhoppningsvis varsin säng och ett delat badrum med några djipsies.
Tror att det kommer att bli en suverän resa. Nina är nämligen en sån vän som jag trots att vi nu inte sett varandra på någon månad vet att vi kommer trivas tillsammans.
Möjligtvis också gå varandra på nerverna med våra konstiga vanor, men det gör inget.
Såhär såg det ut förra gången vi var till Spanien tillsammans. Den gången var det Barcelona som gällde för att hälsa på Mia och Hanna som var på sitt utbyte.
Jepp, vi kommer att skämma ut hela svenskfinland.
där och då var en gammal äppelskrutt vi hittade på gatan det roligaste som fanns.
Tre personer lekte macka.
Barcelonaresan skulle jag kunna skriva ett helt inlägg om, men för att inte helt tappa tråden avslutar jag med förhoppningar att denna resa också blir oförglömlig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?