Back on track!

Efter min träningspaus på 1½ vecka for vi på lenkki idag.
Shiett va skönt det var! Jag har inte kunnat träna på grund av hosta och före passet kände jag mig minst sagt seg. Men efter att vi börjat bara ökade min energi och jag skulle ha kunnat springa hur långt som helst.
Smygstartade träningen i förrgår med zumbapass från youtube och styrketräning mage+ben.
Bild från Nike

Resten av dagen har jag suttit med näsan i skolböcker. Eller ja, dagens skolböcker innebär i och för sig powerpoints via dator. Har försökt på en ny studieteknik, nämligen skriva anteckningar från pp medan jag läser. Får se hur det går. Industrial wastewater treatments är ämnet.
Wish me luck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?