Ben je geil?

Man skulle kunna tro att finländska killar är sämst i världen på att ragga.
Jag kan berätta åt er att de holländska tjejerna är inte mer lyckligt lottade än vi.
Alltjämnt är det samma scenario på krogen. Killen kommer fram, säger något åt mig på nederländska, jag svarar ursäkta kan du upprepa på engelska, och han berättar åt mig att jag är beautiful.
Sen frågar han möjligtvis vad jag studerar, och varifrån jag är.
Efter det vill han hångla eller gå hem.
En ursäkt är givetvis den otroligt höga musiken de spelar på barerna här, men kom igen.
Själv föredrar jag nog att veta namnet på någon som har för avsikt att trycka in tungan i munnen på en.
Nu ska vi inte dra alla över en kam.
Skillnaden mellan holländare och finländare är att här försöker de i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?