Breda beach

Godmorgon!
Ska snart åka iväg till skolan, har bara ett möte med min projektgrupp idag.
Ni vet dom där gamla, medelålders tanterna och gubbarna!? De brukar säga att veckan bara består av måndagar och fredagar. Snart börjar jag tro på dem. Det är redan fredag, igen.
Igår kom Emma hit. Hela dagen spenderades på Breda Beach. För att komma dit måste man först sätta sig på cykeln i nästan en timme, men eftersom vi skulle hämta upp gäng från olika delar i stan tog det nog två timmar innan vi var där. Vi hade ljuvligt väder, bra sällskap och inga måsten. Inbillar mig till och med att jag fått lite färg på armarna. Men det är nog bara inbillning, jag är ju bara en blekfis från finland.
Idag står shopping på schemat, see youuuu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?