Festa bör man annars dör man

Tyvärr blir det ingen fest för min del ikväll pga en ond vrist. Tydligen kan man säga så på svenska, ond vrist. Även om det låter lite korkat i mina öron. Sur över den uteblivna joggingrundan gjorde jag lite styrketräningsövningar istället. Imorgon, jaa då banne mig får nog foten vara bra.
Frustrerande att halta sig fram, jag är långsammare än tanter med rullator.
Fast de använder inte riktit rullator här. Folk cyklar tills de blir så skryppliga att de använder nån form av pruttomobil.
Dock borde nog foten klara av ett house-warming party imorgon. Där behöver man inte dansa, så jag kan lugnt sitta som en normal finne och supa i soffan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?