Loca, loca

Tjolahoppsan!
Var så otroligt trött igår, ändå for vi på twisterkväll till Clarisse.
Minns inte när jag senast var så trött, för några trodde att jag var hög eftersom jag inte orkade prata med någon i början.
Tysken bakade spacecakes och folk var verkligen stoned igår, så jag passade väl in utan att behöva droger ;).
Vi lekte även några andra lekar. Jag gick hem tidigt (12) och sov länge idag. Plus några powernaps mellan mina försök till läxor. Så nu, nu känner jag mig normal igen.
Jan bjöd oss på fest ikväll, kan tänka mig att åka dit en stund i alla fall.
Imorgon blir det nog en studiedag igen.
Har inget passligt fotografi till inlägget, men det är roligare att läsa med bilder enligt mig, så därför bjuder jag på den här. Denna snygga kille var mitt bordsällskap för en vecka sedan medan tjejerna var på toaletten.
Cafe den heilige Antonius


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?