Pampas nationaldag

Pling pling i telefonen. Öppnar. Vad kan vara bättre än en bild från vasa torg idag!
Får rysningar när jag tänker på den härliga feelisen som sprider sig över torget just nu. Folk är trötta, bakfulla eller berusade. AHH, otroligt.
Därför får ni idag en bild från förra årets pampas. (Tack mia, jag tog bilden från din facebook).
På bilden finner ni pampas2011:s viktigaste accessoar, nämligen ett rågbröd med ost.
Här är vi på en liten mellanfest efter prepampassitzen. Vi hann både äta, shotta och välta ner ett tvbord.
För vissa var det alldeles tillräckligt att bara shotta jordgubbssirap.
Gotta love this evening.

Postat av: Mia

Bilden bjuder jag på och dej saknar jag! Du borde ju vara med! Krabbisen finns och tröttheten är för tillfället total. Men det ska ja svänga på så fort folk dyker upp!



PampasPussar till dej kära <3

2012-03-30 @ 16:10:20
URL: http://miasannamaria.blogspot.com
Postat av: Bina

Hoppas du hadd en riktigt bra kväll igår, å att sillizen e rolig!

pok

2012-03-31 @ 12:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?