Såndär små alko-hål

Hur många gånger säger man inte till säg själv; aldrig mer dricka sprit?!
Här har jag gått i tron att jag inte får krapula i holland, men tji fick jag.
Tequila bryr nog sig inte var i världen man befinner sig.
Låg och stirrade i taket ända till kl 16 idag då jag äntligen kunde gå upp utan att vara alltför yr.
Hur som helst, jag hade en otroligt rolig kväll igår.
Efter en skypeförfest med nina och en vinflaska kom min roomie hem med aubin och vi for till nima på förfest.
Jag hann bara vara där fem min innan jag for med Pierre och Denis till speeltuin.
Där träffade vi tyskarna och en stund senare ramlade resten av gänget in.
Pratade med många random typer, blev inbjuden på efterfest, blev friad till och hade otroligt roligt med en kille jag inte ens minns namnet på.
Nu var det inte tänkt att det här inlägget skulle handla om hur roligt man kan ha det, utan mera som en påminnelse till mig själv att inte tacka ja till tequila.
För det var ju helt säkert den där ena shotten som fick mitt huvud att explodera idag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?