Syns du så finns du

Tjena!
Fredag kväll betydde vin hos grannarna, eller ja, te för min del eftersom vi skulle upp tidigt på lördag för att åka till Amsterdam.
Vårt hostel ringde på fredan för att säga att de inte har något rum åt oss. Tack som fan.
Men som tur var bokade vi ett annat, där vi dessutom inte behövde dela badrum med någon annan. Hotellet låg precis bredvid Vondelpark, på en lite dyrare shoppinggata så det kändes ganska tryggt. Även om jag nästa gång gärna skulle bo sämre men mitt i smeten.
Vi hann både med shopping, ett besök på Madame Tussauds och självklart red light district på lördag kväll. Vi åt så vi trodde att vi aldrig skulle bli hungriga igen och vi gick så fötterna värkte.
På tåget påväg till Amsterdam träffade vi en kille som var musiker, han skulle jobba på nån restaurang på kvällen. Det mest otroliga var att vi råkade gå förbi honom senare på kvällen, restaurangen visade sig ligga nära vårt hotell. Vad är oddsen för att träffa samma person två gånger på samma dag i en sån stor stad?!
På söndag när Emma steg av vid shiphol ville jag också sätta mig på ett plan hem till mamma och pappa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?