Think it, dream it, do it

Loggade in idag och såg att mitt senaste inlägg var skrivet för 6 dagar och 22 timmar sedan.
Det är ingen tillfällighet, jag har nämligen haft besök av min kära Mia i 6 dagar! <3
Dagarna kan beskrivas som fest, fest, sightseeing, och fest.
Besöket till Amsterdam igår ska vi inte heller glömma.
Ska ge er en längre förklaring senare, för nu måste jag komma ikapp med skolarbetet.
Tentläsning inför soil remediation tenten imorgon, återkommer om några timmar när jag har paus.
Vädret är grått, surprise!

Postat av: Mia

ja funderar allvarligt på att sätta mej på nästa plan tillbaka till dej! känns tomt och tråkit på nåt vis... <3 SAKNAR DIG <3

2012-03-07 @ 22:04:43
URL: http://mias.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?