To-do-list

Jag gor alltid upp en to-do list for mig. Pa den brukar det sta skolarbeten, handelslistor, jobb och andra viktiga grejjer man helt enkelt inte far glomma bort.
Pa min to-do list just nu:
  • EIA - lista over hur man kan bedoma paverkan till ett projekt
  • waste water - process flow diagram till vart projekt
  • Consultancy - Assignment 3
  • English - portfolio fran presentationen
  • Airpollution - extensviva grona tak och luftkvalitet
  • GIS - final project
  • international environmental law - uppsats pa 5000 ord om europeiska vattenpolicy och assignment \
Detta ska jag ha gjort tills mandag. Sa vad gor jag? Jo, sticker till Amsterdam fredag morgon for att komma hem sondag kvall. Min kara syster med familj kommer namligen dit och vi ska bo pa hotell hela helgen.
Med lite snabb tankeverksamhet betyder det att jag maste vara fardig med detta imorgon.
Tror jag kommer att ga pa diet. Kaffedieten.

Postat av: Syster

Oj nej va vi kommer opassligt...får ju dåligt samvet.

Lycka till <3

2012-05-16 @ 20:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?